Número 203
Novembre 2015
ISSN 2013-4630
Alta/baixa butlletí  Seguiu l'IEC a Twitter  facebook

Comunicació. Revista de Recerca i Anàlisi
Societat Catalana de Comunicació

 

 En aquest número de Comunicació. Revista de Recerca i d’Anàlisi, revista científica editada per la Societat Catalana de Comunicació, es publiquen set articles inèdits relacionats amb la comunicació com a ciència social. Els dos primers estan dedicats a la televisió. El primer, d’Aida Martori, tracta la televisió pública als Estats Units, i el segon, d’Àlvar Peris, analitza el cas del programa Masterchef.

Dos articles més estan adreçats als professionals de la comunicació: un dedicat a l’assignatura d’estratègies d’acció social en el grau de publicitat i relacions públiques a la Universitat Pompeu Fabra, signat per Ana Fernández, Matilde Obradors i Irene da Rocha; i l’altre, de Daniela Lazcano-Peña, sobre l’ensenyament de les teories de la comunicació a les universitat espanyoles.

La informació sobre videojocs com a àmbit d’especialització periodística és un altre tema tractat en aquest número de la revista, amb un article de Silvia Martínez, i també l’ús de les xarxes socials en les campanyes electorals. Concretament, Amparo López analitza Twitter com a font informativa en les eleccions catalanes del 25 de novembre. Marcos Lamelas signa l’últim article, titulat «Grans errades en la premsa política espanyola l’any 2012: de la glòria al ridícul en vint-i-quatre hores».

 

 

Piula aquesta notícia Facebook mail


Novetats bibliogràfiques

 
Contributions to Science Vol. 10 Núm. 2 - Institut d'Estudis Catalans
 
 
Comunicació. Revista de Recerca i Anàlisi - Societat Catalana de Comunicació
 
 
Historical Analysis of the Catalan Identity - Flocel Sabaté (ed.)
 
 

Butlletins anteriors

Pàgina principal de l'IEC

Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47; 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. comunicacio@iec.cat - Informació legal

Subscriure-us o Donar-vos de baixa