Articles
Ortega, A.; Coromina, J.; i Teberosky, A. «Production of Texts with Multimodal Resources by Two Groups of Primary Education Students». A: J. Arnau (ed.) Reviving Catalan at School. Challenges and Intructional Approaches. Bristol: Multilingual Matters / Institut d’Estudis Catalans, 2013. (pàg. 103-123).
Arnau, J. (ed.) Teaching Languages in a Multilingual Context: The Catalan Case. Clevedon: Multilingual Matters. 2012. Dos capítols:
Arnau, J., de Aysa, H. and Jarque, S. «Teacher Training in Literacy Instruction and Academic Achievement in a Multilingual Classroom».
Ortega, A., Coromina, J. Y Teberosky, A. «Text production with Multimedia Resoluces in two Primaty classrooms.»
Arnau, J. «Ensenyar Història en una aula ordinària amb alumnes immigrants: un projecte de formació de professors». A: C. Escobar i L. Nussbaum (coord.), Aprendre en una altre llengua, Learning through another Language, Aprender en otra lengua (pp. 185-202). Barcelona: UAB, 2011. (Ponència invitada al congrés internacional TRI-CLIL-Trilingualism and Content Language Integrated Learning).
Teberosky, A., Ortega, A & Coromina, J. «Los alumnos preparan sus propios materiales didácticos multimèdia». A: I Encontro International TIC e Educaçao: Inocaçao Curricular com TIC, (pp. 44). Lisboa: Instituto de Educaçao da Universidade de Lisboa, 2010.
Seminaris i jornades
Organització d’un seminari sobre Sheltered Teaching (ensenyament protegit) dirigit a assessors de Llengua, Interculturalitat i Cohesió Social (LIC) del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (DATA)
Organització de dues jornades de formació del professorat (el juny de 2009 i 2010), amb el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.