Agenda i actes
Cicle Diàlegs: «La tecnologia. Font de progrés?»
Institut d’Estudis Catalans, en col·laboració amb la Fundació Orfeó Lleidatà, la Universitat de Lleida i el diari Segre
Espai Orfeó, Lleida
La segona ponència del cicle Diàlegs, «La tecnologia. Font de progrés?», tindrà lloc el dimarts 25 de març de 2025 a les 18.30 h.
Aquesta sessió analitzarà com la tecnologia ha estat percebuda històricament com un motor de progrés, però amb veus crítiques cada cop més nombroses en aquesta confiança. Mentre alguns defensen que la innovació tecnològica és la clau per a resoldre els desastres naturals, altres alerten que aquesta mateixa tecnologia és la causant de la situació actual d’emergència natural d’avui dia.
La sessió comptarà amb les reflexions d’Alícia Casals, enginyera i presidenta de la Secció de Ciències i Tecnologia de l’IEC, i Manel López Esteve, professor d’història contemporània de la UdL, amb la moderació de Joan Teixidó, col·laborador del diari Segre Digital. Per a participar-hi, les persones interessades s’hauran d’inscriure en aquest enllaç.