Agenda i actes
Taula rodona Marques fabricants, marques blanques, marques negres. Cap a on va el consum alimentari?
Institució Catalana d’Estudis Agraris
Sala Nicolau d’Olwer
La Institució Catalana d’Estudis Agraris (ICEA), filial de l’IEC, organitza una taula rodona sobre l’evolució de les diferents tipologies de marques i el seu impacte en aspectes com ara els preus, la qualitat, la innovació, l’estructura empresarial i la traçabilitat.
També s’hi discutiran les pautes de futur del consum alimentari en un món cada vegada més influït per la intel·ligència artificial.
L’acte començarà a les 18.30 h amb unes paraules de Lourdes Viladomiu, coordinadora de la Secció d’Agricultura i Alimentació de la ICEA.
Posteriorment, hi intervindran Gabriel Izard, economista i expert en etiquetatge, marques i estratègia empresarial; Josep Mele, enginyer i gran coneixedor dels canvis globals en les estratègies empresarials des de la perspectiva de la distribució, i Isabel Torrella, biòloga i tècnica d’assessorament en matèries primeres agroalimentàries.
Les persones interessades a assistir a l’acte hauran d’inscriure’s mitjançant aquest formulari.